Основні напрямки роботи практичного психолога школи
- Робота з учнями–діагностика, соціальні дослідження, корекційно-розвивальні, просвітницькі заняття, профілактичні та соціально-перетворювальні заходи;
- Робота з батьками – консультації, просвіта;
- Взаємодія з адміністрацією – консультування, педради, засідання;
- Робота з педагогами – консультування, психолого-педагогічні семінари, просвіта;
- зв’язки з громадськістю- взаємодія з органами виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, недержавні організації, учні-випускники;
- Організаційно-методична діяльність – самоосвіта, підбір соціально-психологічного інструментарію для роботи, супервізії, оформлення документації.
Основні завдання практичного психолога школи
- Профілактика, корекція відхилень в інтелектуальному та особистісному розвитку дитини;Забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини на основі її психолого-педагогічного вивчення;
- Створення сприятливого психологічного клімату в педагогічному та учнівському колективі;
- Створення умов для формування у дітей мотивації до самовиховання і саморозвитку;
- Профілактика схильності до залежної поведінки та пропаганда здорового способу життя;
- Психологічний супровід учнів у період адаптації (новоприбулі учні, учні 1 та 5 класів);
- Розвиток та формування життєвих навичок, підготовка до самостійного життя учнів старших класів;
- Корекційно-розвивальна робота з учнями, які потребують особливого психолого-педагогічного підходу.